شناسهٔ خبر: 14961351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همزمان در هفته دولت:

افتتاح پروژه های عمرانی با اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار در ماهنشان

پروژه های عمرانی از قبیل مرکز فوریتهای پزشکی، آسفالت ریزی و معابر گشایی، گاز رسانی، پروژه آبرسانی، پروژه لوله گذاری و انتقال آب کشاورزی و دیوار ساحلی و پل با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان همزمان در هفته دولت افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان ،  مرکز فوریتهای پزشکی در روستای ابراهیم آباد از توابع دندی با حضور مسولین ادارات شهرستان ماهنشان و دندی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 

طرح آسفالت معابر و بازگشایی در روستای کپز و حلب با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات قیر یارانه و دهیاریها برای جدول گذاری، آسفالت ریزی، کارهای سنگی و سنگ فرش کردن هزینه شده است که همزمان در هفته دولت افتتاح شد.

گفتنی است، رئیس بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان در حاشیه این مراسم گفت: ۱۱ میلیون تومان برای جابجایی تیرهای برق در روستای کپز هزینه و در سال های گذشته  ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و حوادث برای طرح های هادی شامل ۱۴۰ مترطول جدول گذاری، ۱۶۰۰ مترمربع سنگ فرش، ۱۶۰ مترمکعب برای کارهای سنگی و … هزینه شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: ۳۱ واحد از منازل روستایی کپز مقاوم سازی شده و بیش از ۸۵ درصد هم منازل مسکونی دارای سند ماکیت هستند.

وی افزود: خیابانهای روستای حلب با مساحت ۵۳۰۰متر مربع بازگشایی و آسفالت ریزی شده است.

 

*روستای حلب

*۱۴ روستا از بخش انگوران و شهر دندی همزمان در هفته دولت از نعمت گاز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان بهره مند شدند .

با گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش انگوران و دندی ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

گفتنی است : ۵۱ روستا از شهرستان ماهنشان در انتظار گاز رسانی و اقدامات و عملیات گازرسانی این روستاها در دست کار است.

پروژه آبرسانی به روستای حلب با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای ۲۵۳ خانوار با احداث یک رشته قنات و احداث خط انتقال سه هزار و ۶۰۰ متر طول و نصب تجهیزات ایستگاه پمپاژ به بهره برداری رسید.

 

در آخرین روز از هفته دولت دو طرح عمرانی در روستای قوزلو پروژه لوله گذاری و انتقال آب کشاورزی با اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان به طول 4 کیلومتر برای سطح زیر کشت 200 هکتار زمین زراعی و دیوار ساحلی به طول 120 متر و و پل پیش ساخته با اعتباری بالغ 62 میلیون در روستای خورجهان افتتاح شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما