شناسهٔ خبر: 14967465 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه طرح عمرانی در آخرین روز هفته دولت در کلاردشت به بهره برداری رسید

نوشهر - ایرنا - بهره برداری از سه طرح عمرانی و خدماتی همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان کلاردشت آغاز شد.

صاحب‌خبر -

فرماندار کلاردشت روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح ها اظهار داشت: پل روستای طبرسو با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیون ریال به ارتفاع 4.5 متر و به طول 16 متر در 3 دهنه افتتاح شد.
ایوب صالحی افزود: فاز دوم کارگاه قارچ تولیدی اسپند با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال با اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم 15 نفر آغاز به کار کرد.
وی تصریح کرد: مسجد روستای عثمان کلا نیز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال از سوی شورای روستا و با زیربنای 850 متر مربع در 3 طبقه افتتاح شد.
وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: مسئولان شهرستان کلاردشت با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر با تمام توان در رفع مشکلات مردم و توسعه شهرستان گام بر می دارند.
در هفته دولت امسال جمعا 20 طرح با اعتباری بالغ بر 698 میلیارد و 710 میلیون ریال در شهرستان کلاردشت به بهره برداری و یا عملیات اجرایی ان آغاز شد.
شهرستان کلاردشت با دست کم 18 هزار جمعیت ثابت و 30 هزار نفر جمعیت متغیر در غرب مازندران سالانه پذیرای میلیونها گردشگر داخلی و خارجی است.
/1295/ 1602/1899

نظر شما