شناسهٔ خبر: 14926789 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان تاکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی برای جذب افراد به سمت کتاب

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: باید از ظرفیت فضاهای مجازی جذب افراد به سمت کتاب استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید نباتچیان شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه دارای کتابخانه و مرکز تخصصی اسناد است.

وی با اشاره به نگهداری کتاب‌های تخصصی در سازمان برنامه و بودجه افزود: این کتاب‌ها در موضوعات مختلف برنامه‌ریزی، اقتصاد، فرهنگی، توسعه و مسائل اجتماعی گردآوری شده و همه مطالعات کارمندان در سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با مطلوب ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه کتاب اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه کمک شایانی به توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی می‌کند.

نباتچیان با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کمک شایانی به آشنایی بیشتر مردم با کتاب‌ها در موضوعات مختلف می‌کند، گفت: در استان زنجان سرانه مطالعه بیشتری نسبت به متوسط کشوری وجود دارد.

وی  با تاکید بر استفاده از توسعه فضای مجازی برای آشنایی بیشتر مردم با کتاب بیان کرد: با زمینه‌سازی مناسب می‌توان فرهنگ کتابخوانی را ترویج کرد و باید در این زمینه از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

به گزارش فارس، سیصد و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و هشتمین نمایشگاه استان زنجان از دوم شهریور ماه آغاز شده و تا 8 شهریور ماه در محل مصلی خاتم‌الانبیاء زنجان برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه 300 ناشر از سراسر کشور 38 هزار عنوان کتاب از سراسر کشور، چهار کتابفروشی زنجان، پنج ناشر از استان زنجان حضور دارند و کتاب‎های نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی ارائه و در این نمایشگاه مبلغ 350 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب توزیع می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر20/

نظر شما