شناسهٔ خبر: 14926674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ناشران از تسهیلات بانک شهر بهره مند می شوند

خبرگزاری شبستان:مسوول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر گفت: بانک شهر عاملیت توزیع بن کتاب نمایشگاه های کتاب را برعهده دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اکرمی مسوول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان به خبرنگاران گفت: ناشران کتاب می توانند از تسهیلات این بانک استفاده کنند.

 

وی با یادآوری اینکه در این نمایشگاه 350 میلیون تومان یارانه در قالب کارت به مراجعه کنندگان ارائه می شود، خاطرنشان کرد: 20 درصد تخفیف از سوی وزارت ارشاد به افراد حائز شرایط ارائه می شود.

 

به گفته این مقام مسوول بانک شهر در نمایشگاه کتاب دیگر استان ها هم حضور خواهد داشت.

 

اکرمی ادامه داد: کارت ‌های این بانک با توجه به تاکید وزارت ارشاد در قالب 20 هزار تومان، 30 هزار تومان، 50 هزار تومان و 100 هزار تومان ارائه می ‌شود.

 

 مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌‌های کتاب بانک شهر  با اشاره به اینکه همه خدمات بانکی در این نمایشگاه انجام می شود، یادآور شد: افتتاح حساب، صدور کارت شتاب و واریز و برداشت انجام می شود.

 

وی گفت: پس از برگزاری نمایشگاه بسته های اعتباری برای ناشران در نظر گرفته شده است که از طریق وزارت ارشاد ابلاغ می شود و متقاضیان می توانند از تسهیلات بانک شهر برای رونق فعالیت های فرهنگی خود استفاده کنند.

 

 

نظر شما