شناسهٔ خبر: 14923693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

۱۹ پروژه راه و شهرسازی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید

R41374/P1384

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۹ پروژه عمرانی مربوط به حوزه راه‌ و شهرسازی استان اردبیل با اعتباری نزدیک به ۳۶۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، خلیل محبت‌خواه ظهر امروز در بازدید از پروژه های اجرایی  اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت در تمام مناطق استان اردبیل پروژه‌های اجرایی تکمیل و به بهره‌برداری رسید که 19 پروژه عمرانی نیز مربوط به حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل است.

وی افزود: پروژه‌های عمرانی در حوزه راهسازی و ساختمان‌های دولتی و عمومی با اعتباری نزدیک به 364 میلیارد ریال در سطح استان اردبیل اجرا شده‌ و همزمان با هفته دولت بهره‌برداری از آنها انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در شهرستان‌های پارس‌آباد و خلخال مالیات بر ارزش افزوده و ثبت اسناد و املاک شهرستان بیله‌سوار با مجموع  2 هزار و 320 مترمربع زیربنا و با اعتبار اختصاص یافته نزدیک به 54 میلیارد ریال در حوزه ساختمان‌های دولتی و عمومی توسط اداره کل راه و شهرسازی به مرحله اجرایی رسیده و به دستگاه‌های بهره‌بردار تحویل داده شد.

محبت‌خواه تصریح کرد: به مناسب آغاز هفته دولت 6 پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در سطح استان اردبیل افتتاح شد که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به راه روستاهای صوفلو، گندیشمین، زاویه، زرج‌آباد، لعل گنج، آلنی و لکه‌گیری و آسفالت محور اردبیل به سردابه با اعتبار اختصاص یافته نزدیک به 50 میلیارد ریال اشاره کرد که مورد بهسازی و آسفالت‌ریزی قرار داده شدند.

وی بیان کرد: از دیگر پروژه‌هایی که اخیرا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار داده شد می‌توان به 10 پروژه در حوزه احداث و بهسازی راه اصلی و رفع نقاط پرحادثه در استان اردبیل اشاره کرد که این پروژه‌ها با هدف تسهیل در تردد وسائط نقلیه، افزایش ایمنی و کاهش ترافیک اجرا شده‌اند و برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها اعتباری نزدیک به 260 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما