شناسهٔ خبر: 14903232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

67درصد جمعیت روستایی بیله سوار مغان از گاز بهره مند هستند

اردبیل -ایرنا- فرماندار بیله سوار گفت : هم اکنون 67 درصد از جمعیت روستایی بیله سوار مغان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، آرام حلیم در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای لیملی بخش جعفرآباد افزود: هم اکنون 49روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردارند که از این تعداد گازرسانی25روستای در دولت تدبیر و امید افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: امسال گازرسانی به 51روستای شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و تا پایان سال 96تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردارخواهند شد.
عملیات کازرسانی روستای 41 خانواری لیملر با با اعتبار 2میلیارد و 500میلیون ریال و با حجم عملیات 6.5کیلومتر اجرا شده است.
حلیم همچنین گفت که امسال برای اجرای طرح های هادی روستای لیملو 810 میلیون ریال در نظر گرفته شده که با اجرای این طرح نیز مسیر توسعه این روستا هموار شود
معززی رئیس شرکت گاز شهرستان بیله وسوار ز در این آیین گفت :در شهرستان 455کیلومتر شبکه گاز رسانی انجام شده است و تاکنون 9هزارو100علمک گاز نصب و واگذار شده است.
به گزارش ایرنا ، همچنین بمناسبت هفته دولت ، آسفالت راه روستایی روستای دمیرچی خرابسی بخش جعفرآباد به طول 4.5کیلومتربا اعتبار 11میلیارد ریال باحضور فرماندار بیله سوار و امام جمعه جعفرآبادافتتاح و به بهره برداری رسید
فرماندار بیله سوار در آیین افتتاح این پروژه گفت: در سه سال دولت تدبیر و امید،بیش از 25کیلومتر از راههای روستایی شهرستان با اعتبار 150میلیارد ریال و بیش از 15کیلومتر نیز از جاده های اصلی شهرستان با اعتبار 160میلیارد ریال توسط راه و شهرسازی شهرستان، شن ریزی،زیرسازی و آسفالت شده است.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل واقع است.
6016

نظر شما