شناسهٔ خبر: 14919701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

کشف 158 کیلوگرم مواد افیونی در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 158 کیلوگرم شیشه و تریاک در دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، سردار محسن خانچرلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان شهریار اظهار کرد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان مواد افیونی به صورت گسترده در شهرستان بهارستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران بیان کرد: شب گذشته تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم و ردزنی فنی، با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ویژه موفق به دستگیری سه قاچاقچی در شهرستان بهارستان شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از منزل قاچاقچیان در این شهرستان مقدار 27 کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع شیشه و یک دستگاه ترازوی دیجیتال توزین مواد از انباری ساختمان متهمان کشف شد و در ادامه عملیات پلیس با دستگیری متهم دیگر، یک دستگاه خودروی پژو 405 متعلق به قاچاقچیان توقیف و مبلغ 270 میلیون ریال وجه نقد از اتاق خواب متهم کشف شد.

خانچرلی با اشاره به عملیات دوم پلیس در شهرستان رباط کریم گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم حین گشت‌زنی در اتوبان ساوه به سمت تهران به یک دستگاه خودروی پژوپارس سفید رنگ با دو سرنشین مشکوک می‌شوند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که به دستور ایست توجهی نکرده و با سرعت زیاد به سمت تهران متواری شده بودند، با تعقیب خودرو و تیراندازی به سمت آن پس از طی مسافتی، در ورودی اتوبان آزادگان، خودروی آنها متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی قاچاقچیان، 131 کیلو و 860 گرم تریاک از صندوق عقب آن کشف شد.

خانچرلی با اشاره به اینکه بخش مهمی از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر مرهون همکاری شهروندان است، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه اطلاعات و اخبار خود در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام/3154/ی30/

نظر شما