شناسهٔ خبر: 14937890 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

کشف 295 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف 295 کیلو و 900 گرم مواد مخدر طی چهار عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمدجعفر تولایی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان فسا در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند که به یک پژو 405 با دو سرنشین مشکوک شدند و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: مأموران به تعقیب خودرو پرداختند و راننده و سرنشین آن با تنگ دیدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو متواری شدند و در بازرسی از آن 134 کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: این مأموران در اقدام دیگری یک پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو 5 کیلو و 900 گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند.

تولایی بیان کرد: مأموران انتظامی بوانات نیز ضمن کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان هنگام کنترل به یک کامیون کشنده مظنون شدند و در بازرسی از آن خودرو 59 کیلوگرم تریاک که به‌صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز پس از اطلاع از فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر،‌ متوجه شدند آن‌ها قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از مسیر جهرم وارد شهرستان شیراز کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو پژو 405 حامل بار مواد مخدر را شناسایی، متوقف و ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از آن 97 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/2448/ک/

برچسب‌ها:

نظر شما