شناسهٔ خبر: 14938840 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف 295 کیلو و 900 گرم مواد مخدر در فارس

شیراز - ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام کرد: 295 کیلو و 900 گرم مواد مخدر در چهارعملیات جداگانه در این استان کشف شد.

صاحب‌خبر -

مطلب ارسالی یکشنبه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس به ایرنا از قول سرهنگ محمد جعفر تولایی حاکی است: ماموران انتظامی شهرستان فسا در قالب مبارزه با قاچاق موادمخدر، اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند که در این زمینه به یک دستگاه پژو 405 با دو نفر سرنشین شک کردند و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده از ایستادن خودداری کرد.
وی ادامه داد: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند که راننده و دو سرنشین خودرو با تنگ دیدن عرصه برخود، با رها کردن خودرو متواری شدند و در بازرسی از آن خودرو 134کیلوگرم حشیش کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: این ماموران در اقدام دیگری یک خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی کردند و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو پنج کیلو و 900 گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
محل این کشفیات، ذکر نشده است.
تولایی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات نیز ضمن کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده بدگمان شدند که در بازرسی از آن 59 کیلوگرم تریاک که در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نیز پس از اطلاع از فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر، متوجه شدند آنها قصد دارند یک محموله موادمخدر را از مسیر جهرم وارد شهرستان شیراز کنند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران با استقرار در مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف و ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از آن 97 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
1876

نظر شما