شناسهٔ خبر: 14899980 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با روز داروساز؛

سرود «روز داروساز» رونمایی می شود

مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران، از رونمایی سرود روز داروساز خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر حمید خیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری جشن روز داروساز در شامگاه جمعه پنجم شهریور در مرکز همایش های رازی، اظهار داشت: به مناسبت روز داروساز و زادروز حکیم ذکریای رازی به همت انجمن داروسازان ایران برای اولین بار سرود ملی داروسازان تهیه و تدارک دیده شده است که امشب با حضور مسئولین کشوری رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سرود به مناسبت یکصدمین سال فعالیت صنفی و تشکلی داروسازان ایران است و امیدواریم در این روز اصحاب هنر و قلم نیز نسبت به نقش داروسازان در نظام سلامت توجه بیشتری اعمال کنند
به گفته خیری، سرود ملی داروسازان با شعری از استاد عبدالجبار کاکایی و همراهی گروه کر تشریفات ملی ایران برای اولین بار در جشن روز دار ساز رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنرمندان در پیشبرد اهداف سلامت نقش بسیار حساس و سرنوشت سازی برعهده دارند و هم افزایی داروسازان و هنرمندان می تواند نوید بخش ارتقای پتانسیل های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح جامعه در حوزه سلامت باشد.

خیری در پایان اضافه کرد: داروسازان و هنرمندان باید دست به دست یکدیگر داده و نسبت به افزایش انگیزه مردم در انجام فرایندهای مراقبت های پیشگیرانه برنامه های مشترک بیشتری ترتیب دهند.

نظر شما