شناسهٔ خبر: 14036748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر رییس رسانه ملی به خراسان شمالی

خبرگزاری صداوسیما

پروژه ساختمان جدید صدا و سیمای خراسان شمالی که بیش از 151 هزار متر مربع مساحت و 6 هزار و 500 متر مربع زیربنا دارد امروز با حضور رئیس رسانه ملی به بهره برداری می رسد

صاحب‌خبر -
سفر رییس رسانه ملی به خراسان شمالیساختمان جدید صدا و سیمای خراسان شمالی امروز با حضور رئیس رسانه ملی بهره برداری می شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت: این پروژه بیش از 151 هزار متر مربع مساحت و 6 هزار و 500 متر مربع زیربنا دارد که برای بهره برداری آن در مجموع بیش از 400 میلیارد ریال هزینه شده است.

امیر هوشنگ آذر دشتی با اشاره به استفاده از جدیدترین و به روزترین امکانات فنی و تجهیزات تولید و پخش صدا و تصویر در این پروژه افزود: احداث 3 استودیوی تلویزیونی، 5 استودیوی رادیویی، برقراری سیستم اتوماسیون صدا و تصویر، برقراری فیبر نوری با کابل کشی به طول 12 کیلومتر از مهمترین ویژگی های این پروژه است.

وی با بیان اینکه سایت جدید صدا و سیمای شبکه اترک قابلیت راه اندازی سیستم دیتاسنتر، واحد انیمیشن سه بعدی و استودیوی مجازی را نیز دارد گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید، تولید و پخش برنامه های شبکه اترک از نظر کیفی و محتوایی نیز ارتقاء چشمگیری خواهد یافت.

نظر شما