شناسهٔ خبر: 14056354 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی:

خبرگزاری استانی صداوسیما برای نخستین بار در خراسان شمالی افتتاح شد

R41359/P1377

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: نخستین صفحه استانی خبرگزاری صداوسیما در خراسان شمالی با حضور رئیس صداوسیمای کشور افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، امیر هوشنگ آذر دشتی در آیین افتتاح سایت صداوسیمای استان خراسان شمالی اظهار داشت: سایت مرکز صداوسیمای مرکز استان خراسان شمالی که صفحه استانی خبرگزاری صداوسیما نیز در آن قرار دارد از سال 85 کلنگ‌زنی شده بود اما به علت مشکلات ارتباطی، حقوقی، فیبر نوری، زیرساخت‌های فنی، حراستی و حفاظتی  تاکنون به طول انجامید اما درنهایت موانع آن رفع و این پروژه عظیم افتتاح شد.

آذر دشتی افزود: برای این مرکز 400 میلیارد ریال هزینه شده ‌که در آن سه استودیوی تلویزیونی، پنج استودیوی رادیویی و همچنین واحد انیمیشن سه‌بعدی و استودیوی مجازی با بالاترین فنّاوری احداث و مستقرشده است.

وی با اشاره به تشکیل اتاق‌های فکر در صداوسیمای استان افزود: تاکنون پنج اتاق فکر در صداوسیمای استان تشکیل‌شده و برنامه‌ریزی برای کیفی سازی برنامه‌ها ادامه دارد.

آذر دشتی همچنین با اشاره به رضایت مردم از برنامه‌های صداوسیمای استان گفت: رضایت مردم استان از برنامه‌های رادیویی 86 درصد و از برنامه‌های تلویزیونی نیز 72 درصد بوده است.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی افزود: این میزان رضایت در حالی است که ما در استان 83 درصد پوشش شبکه‌های دیجیتالی داریم و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر بتوانیم این پوشش را به صد درصد برسانیم.

وی تأکید کرد: رسانه ملی در خراسان شمالی آمادگی دارد تا "اقدام و عمل" حوزه‌های مختلف را شناسایی، تبیین و معرفی کند و در راستای شکوفایی گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما