شناسهٔ خبر: 14031214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی:

ساختمان صداوسیمای خراسان شمالی آماده افتتاح شد

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی اعلام کرد: پروژه ساختمان صداوسیمای استان «شبکه اترک» آماده افتتاح و بهره‌برداری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان شمالی، امیر هوشنگ آذر دشتی اظهار کرد: پروژه ساختمان صداوسیمای خراسان شمالی بیش از 151 هزار مترمربع مساحت و 6 هزار و 500 مترمربع زیربنا دارد که برای بهره‌برداری آن درمجموع بیش از 400 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به استفاده از جدیدترین و به‌روزترین امکانات فنی و تجهیزات تولید و پخش صدا و تصویر در این پروژه بیان داشت: احداث سه استودیوی تلویزیونی ، پنج استودیوی رادیویی ، برقراری سیستم اتوماسیون صدا و تصویر ، برقراری فیبر نوری با کابل‌کشی به طول 12 کیلومتر از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه است.

وی بابیان اینکه سایت جدید صداوسیمای شبکه اترک قابلیت راه‌اندازی سیستم دیتاسنتر ، واحد انیمیشن سه‌بعدی و استودیوی مجازی را نیز دارد گفت: با بهره‌برداری از ساختمان جدید، تولید و پخش برنامه‌های شبکه اترک از نظر کیفی و محتوایی نیز ارتقای چشمگیری خواهد یافت.

آذردشتی با اشاره به سفر رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برای افتتاح این پروژه ملی و استانی افزود: سفر آقای دکتر علی عسکری برکات فراوانی برای صداوسیمای خراسان شمالی در پی دارد و ضمن دلگرمی برای همکاران و مدیران مرکز، از حمایت‌ها و رهنمودهای ایشان نیز برای ارتقای عملکرد شبکه اترک در زمینه‌های گوناگون بسیار بهره گرفته خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی گفت: پروژه ساختمان صداوسیمای استان «شبکه اترک» فردا افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/63002/ن

نظر شما