شناسهٔ خبر: 13245811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر اوقاف و امور خیریه رودان:

طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در ۷ امامزاده رودان برگزار می شود

مدیر اوقاف و امور خیریه رودان گفت:طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در جوار ۷ بقعه متبرکه شهرستان رودان، با برنامه هایی شامل جزء خوانی و کلاس های تفسیر قرآن کریم برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛ حجت الاسلام رنجبر مدیر اوقاف و امور خیریه رودان در گفتگو با خبرنگار رودان نیوز، اظهار کرد: طرح ضیافت الهی و نشاط معنوی در جوار ۷ بقعه متبرکه شهرستان رودان برگزار می شود، و برنامه هایی شامل جزء خوانی و کلاس های تفسیر قرآن کریم، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی، پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری مراسم شب های قدر می باشد، و همچنین هر شب در طول ماه مبار رمضان سفره افطاری در امامزاده شاه قطب الدین حیدر(ع) و سیدسلطان محمد(ع) برپا می باشد.

 

وی افزود: با توجه به مقارن شدن ماه ضیافت الهی با فصل تابستان و تعطیلات دانش آموزان، بقاع متبرکه شهر رودان در این ایام با اجرای برنامه هایی در قالب طرح نشاط معنوی، میزبان اقشار مختلف جامعه هستند.

 

حجت‌الاسلام رنجبر با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان یکی از نهادهای متولی فعالیت ها و مسابقات قرآنی در شهرستان به شمار می رود، ادامه داد: دعوت از قاریان برجسته ایرانی و مصری برای حضور در محافل قرآنی را در ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر اوقاف و امور خیریه رودان اضافه کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین اللملی از جمله برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه است که همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: محفل انس با قرآن کریم نیز با حضور قاری بین‌المللی علی محمد شمیث از کشور مصر، در روز هیجدهم ماه مبارک رمضان در روستای برنطین برگزار می گردد، و همچنین با حضور قاری داخلی حمیدرضا احمدی وفا در مسجد جامع، محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود.


حجت‌الاسلام رنجبر در پایان خاطرنشان کرد: جلسات ترتیل‌خوانی، جزءخوانی و تفسیر قرآن نیز در روزهای ماه مبارک رمضان به حضور روحانیون مستقر و اعزامی برگزار می شود و همچنین ازحجت الاسلام عبادی استاد حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام هاشمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در شهرستان دعوت می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما