شناسهٔ خبر: 13223382 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست اداره اوقاف جیرفت خبر داد

برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزاده سلطان ساردوئیه

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی محمدی‌فرد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان از تاریخ 17 خرداد ماه سال جاری به مدت یک ماه در جوار امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: از جمله برنامه‌های این طرح اقامه نماز جماعت، محفل انس با قرآن کریم، ترتیل خوانی و جزء‌خوانی قرآن کریم، حفظ و قرائت قرآن کریم، پاسخگویی به مسائل شرعی، مراسم شب‌های قدر و ویژه برنامه شهادت حضرت علی(ع) و سایر برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی است. 

محمدی‌فرد با اشاره به برگزاری هفتمین دوره طرح نشاط معنوی در جوار امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه افزود: طرح نشاط معنوی در راستای استفاده از ظرفیت بقعه متبرکه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت هدف از برگزاری این طرح را تحقق بخشیدن به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: این طرح برای هفتمین سال متوالی از یکم تیر ماه سال جاری اجرا می‌شود.

محمدی‌فرد عنوان داشت: بهینه‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و سوق دادن نسل جوانان به فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی به ویژه حفظ قرآن کریم در جوار امامزادگان یکی از رسالت‌های مهم اداره اوقاف و امور خیریه است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های این طرح برگزاری برنامه‌های تربیتی و اخلاقی به شکل هفتگی برای دانش‌آموزان و اردوهای فرهنگی تفریحی در طول طرح است و زمان ثبت‌نام مرحله هفتمین دوره این طرح از یکم خرداد ماه سال جاری است که امیدواریم با حضور حداکثری جوانان و نوجوانان شاهد برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های این طرح باشیم.

انتهای پیام/80002/ب20

برچسب‌ها:

نظر شما