شناسهٔ خبر: 1308757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برگزاری 10 همایش در روستای محروم زرین‌گل توسط گروه جهادی پیام‌نور علی‌آباد

گروه جهادی خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور علی‌آباد کتول در 10 روز مدت استقرار خود در روستای محروم زرین‌گل 10 همایش برگزار می‮کنند.

صاحب‌خبر -

سمیه اصلانی، خادم گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور علی‌آباد در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در گرگان گفت: گروه جهادی شهید علی هاشمی متشکل از 20 دانشجوی خواهر بسیجی دانشگاه پیام نور علی آباد کتول روز گذشته ضمن حضور در امامزاده الازمن و زیارت مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا به روستای محروم «زرین گل» اعزام شدند.


وی محورهای فعالیت گروه را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، مطالبه‌گری و اقتصاد مقاومتی خواند و از برگزاری جشن عاطفه‌ها، جشن بادبادک‌ها و جشنواره غذای سنتی نیز خبر داد.

 

خادم گروه «شهید علی هاشمی» با اعلام این خبر که در 10 روز مدت استقرار 10 همایش توسط گروه برگزار می‌شود، متذکر شد: هدف دانشجویان بسیجی گروه جهادی تحقق منویات مقام معظم رهبری است؛ از این رو موضوعات همایش‌ها بر اساس رهنمودهای ایشان انتخاب شدند.


اصلانی در ادامه مباحث سبک زندگی اسلامی، ماهواره، ازدواج جوانان، عفاف و حجاب، اعتیاد، ولایت و مهدویت، فرزندپروری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی در خانواده، تعلیم و تربیت در خانواده و یادواره شهدا را از موضوعات این همایش‌ها برشمرد.


وی همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزش پرورش قارچ و کود ورمی کومپوست به منظور خوداشتغالی خانواده‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های کمک درسی برای کودکان و نوجوانان و برگزاری کلاس‌های مذهبی و فرهنگی آموزش قرآن و احکام نیز خبر داد.


خادم گروه شهید علی هاشمی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همت دانشجویان بسیجی گروه، محرومیت این روستا تا حد امکان کمرنگ شود تا رفته رفته اثری از آن نمایند و به لطف خدا محرومیت به طور کامل از مناطق محروم کشور رخت بربندد.

 

نظر شما