شناسهٔ خبر: 1299347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

گروه جهادی «منتظران ظهور» با قرائت زیارت "آل یس" عازم مناطق محروم شدند

گروه جهادی دانشجویان بسیجی کردکوی با قرائت زیارت "آل یس" عازم روستای محروم زندان چال شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از گرگان، گروه جهادی دانشجویان بسیج دانشجویی شهرستان کردکوی صبح امروز از امامزاده عبدالله گرگان و قرائت زیارت "آل یس" به روستای محروم زندان‮چال از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان اعزام شدند.


حامد زارعی، معاون گروه منتظران ظهور در حاشیه این مراسم گفت: فعالیت‮‌های گروه در حوزه‮‌های مختلف، عمرانی، فرهنگی و هنری و مذهبی و اقتصاد مقاومتی خواهد بود.


وی از اقدامات عمرانی این گروه به ساخت خانه عالم برای روستا اشاره کرد و متذکر شد: این روستا روحانی ندارد و هدف اصلی این اعزام نیز ترغیب اهالی به برگزاری نماز جماعت است؛ از این رو علاوه بر ساخت خانه عالم و مطالبه روحانی برای روستا، در صددیم یکی از جوانان روستا را برای تحصیل در حوزه علمیه شناسایی و مراتب گذراندن دوره را برای وی مهیا سازیم.


زارعی برپایی نمایشگاه کتاب، راه اندازی هیات مذهبی و برگزاری مراسم دعاهای ندبه، توسل، کمیل و برگزاری کلاس‌های قرآن، احکام، حلقه‌های صالحین و دیدار با خانواده شهدا و پخش مستند و نماهنگ را از دیگر برنامه‌های فرهنگی گروه خواند.


معاون گروه جهادی منتظران ظهور تصریح کرد: دو برنامه شاخص و محوری برای گروه افزایش فرهنگ ازدواج آسان و افزایش نسل و توجه به اقتصاد مقاومتی و خوداشتغالزایی پیرو منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است که با برگزاری همایش و نشست‌ها و کلاس‌های پرورش قارچ و کود ورمی کومپوست مقرر است عرصه سازی شود.


زارعی همچنین از برگزاری کلاس‌های ورزشی به منظور افزایش روحیه نشاط در بین جوانان روستا نیز خبر داد.
 

نظر شما