شناسهٔ خبر: 12451092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلي

فرماندار شيراز: امنيت كامل بر فضاي انتخابات شهرستان حاكم است

شيراز- ايرنا- فرماندار شيراز، روند برگزاري انتخابات در اين شهرستان را مطلوب توصيف كرد و گفت: امنيت كامل بر فضاي انتخابات در شيراز حاكم است و تاكنون هيچگونه مورد امنيتي مشاهده و گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

حيدر عاليشوندي، جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: تمام شعب اخذ راي در حوزه انتخابيه شيراز هم اينك فعال است و كار راي گيري نيز روال عادي خود را طي مي كند.
فرماندار شيراز، به مردم توصيه كرد كه حتي المقدور در ساعت هاي اوليه راي خود را به صندوق بياندازند.
او بيان كرد: به محض پايان راي گيري، كار شمارش آرا آغاز خواهد شد و مي كوشيم كه نتيجه انتخابات را نيز به سرعت به استحضار مردم برسانيم.
مرحله نخست انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد كه در اين انتخابات 14 نماينده از 18 نماينده 15 حوزه انتخابيه استان فارس مشخص شدند.
تعيين نماينده چهارم حوزه انتخابيه شيراز و نمايندگان حوزه هاي انتخابيه ممسني و رستم، ني ريز و استهبان، داراب و زرين دشت نيز به دور دوم انتخابات كه امروز جمعه دهم ارديبهشت در حال برگزاري است موكول شد.
در مرحله نخست انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه شيراز از مجموع 568 هزار و 389 آراي صحيح ماخوذه بهرام پارسايي با كسب 197 هزار و 471 راي و فرج الله رجبي با كسب 172 هزار و 883 راي و مسعود رضايي با كسب 142 هزار و 667 راي به مجلس راه يافتند.
6122 /1876

نظر شما