شناسهٔ خبر: 12442730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مردم فارس ‍‍پای صندوق های رای رفتند

رای گیری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز، استهبان و نی ریز، داراب و زرین دشت و ممسنی و رستم از 8 صبح امروز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، رییس ستاد انتخابات فارس گفت: در این دوره از انتخابات هشت دواطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه شیراز، استهبان و نی ریز، داراب و زرین دشت و ممسنی و رستم با هم به رقابت می پردازند. 

هادی پژوهش افزود: دومین دوره انتخابات مجلس در 7 شهرستان، 20 بخش، 54 دهستان و 25 شهر استان فارس در حال برگزاری است .

 رییس ستاد انتخابات استان فارس افزود: هزار و 217 صندوق برای جمع آوری آرا مردم چهار حوزه انتخابیه ای که انتخابات در آن ها به دور دوم کشیده شده در نظر گرفته شده است. 

پژوهش گفت: امروز یک میلیون و 690 هزار و 279 فارسی امکان رای دادن دارند و تعداد هیات های اجرایی استان 187 نفر و هیات های بازرسی 36 نفر است.

 حوزه های انتخابی شهرستانهای شیراز، استهبان و نیریز، داراب و زرین دشت، ممسنی و رستم هر کدام یک نماینده را در انتخابات دهم اردیبهشت راهی بهارستان می کنند. 

مردم استان فارس هفتم اسفند پارسال با حضور 65 دهم درصدی خود پای صندوق های اخد رای، 14 نماینده را انتخاب و راهی بهارستان کردند و انتخاب چهار نماینده دیگر را نیز به دور دوم واگذار کردند.


نظر شما