شناسهٔ خبر: 67983213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون حقوقی رییس جمهور:

شهادت «اسماعیل هنیه» خروش جدیدی در امت اسلام به راه می اندازد

قم- معاون حقوقی رییس جمهور گفت: شهادت هنیه این رهبر مجاهد فلسطین غمبار است، اما قطعا خروش جدیدی در امت اسلام به راه می اندازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دهقان شامگاه چهارشنبه در یادواره شهیدان غریب در اسارت که در سالن همایش باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم برگزار شد با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: شهادت این رهبر مجاهد فلسطین غمبار است اما قطعا خروش جدیدی در امت اسلام به راه می اندازد.

معاون حقوقی رییس جمهور بیان کرد: تقدیر و حکمت الهی اینگونه رقم خورد که اسماعیل هنیه در ایران به شهادت برسد که قطعا ابعاد آن در آینده روشن تر خواهد شد.

وی شهادت همین را نقطه عطفی در جبهه مقاومت برشمرد و ادامه داد: امیدواریم ثمره شهادت این مجاهد، نابودی رژیم اشغالگر قدس باشد.

وی با تجلیل از مقام شهدای اسارت گفت: اسارت صحنه ای و برگ دیگر در تاریخ پ دوران دفاع مقدس بود.

دهقان ادامه داد: افرادی که در دوران اسارت رنگ و درد را تحمل کردند و برخی ها به درجه رفیع شهادت رسیدند اجر بالاتری نزد پروردگار دارند که غیرقابل توصیف است.

وی اضافه کرد: ایمان و اعتقاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب می شد تا سختی های روزگار اسارت را تحمل کنند.

معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه شهدای اسارت تنها به دوران دفاع مقدس خلاصه نمی شود افزود: در دوران ما شهدای فاطمیون و زینبیون نیز راه شهدای دفاع مقدس را ادامه دادند.

دهقان با بیان اینکه به فرموده امام راحل باید بسیج جهان اسلام شکل گیرد افزود: امروز جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم این فرموده امام راحل را محقق کردند.

نظر شما