شناسهٔ خبر: 11706991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

با بارش برف در محور اسالم‌ - خلخال صورت گرفت

زمستان در آستانه بهار گیلان

بارش برف در مناطق کوهستانی به‌ویژه محور اسالم به خلخال چهره گیلان را در آستانه بهار ۹۵ زمستانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،در حالی که کمتر از چند روز به پایان سال و آغاز فصل بهار باقی‌مانده و بسیاری از درختان شکوفه زده است، ورود سامانه بارش‌زا به گیلان، هوای بهاری استان را زمستانی کرد.

بارش برف اکنون در برخی نقاط کوهستانی آغاز شده و طبق اعلام کارشناس هواشناسی گیلان، تمام نقاط استان ابری و گاهی با بارش باران همراه بوده و در مناطق کوهستانی به صورت برف قابل است.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در جریان بازدید از وضعیت راه‌ها با بیان اینکه بارش برف در محور اسالم‌ـ خلخال آغاز شده است، تصریح کرد: بارش برف در این محور مسافران را غافلگیر کرده است.

شعبان‌علی خاوری ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال را اکنون 10 سانتی‌متر عنوان کرد و یادآور شد: با وجود بارش برف تمام محورهای استان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه راهداران در تلاش برای ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند، خاطرنشان کرد: راهداران برای برطرف شدن مشکلات احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش فارس، اکنون بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در مناطق کوهستانی گیلان در حال باریدن بوده و دمای این استان کاهش محسوس یافته است.

نظر شما