شناسهٔ خبر: 11712743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد

بارش برف در 10 شهرستان گیلان

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شعبان‌علی خاوری امشب در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان با اشاره به آخرین وضعیت جوی در جاده‌های گیلان اظهار کرد: در رشت شاهد باران شدید هستیم.

وی به باران شدید در مناطق «قوشه‌لانه» و «ویه» در رودبار اشاره کرد و افزود: در مناطق «حشمت‌آباد» و «کلیشم» برف شدید گزارش شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه باران خفیف در لاهیجان آغاز شده است، تصریح کرد: در مناطق «آبی‌نام» و «دیلمان» سیاهکل برف خفیف آغاز شده است.

خاوری از بارش برف خفیف در آستانه‌اشرفیه خبر داد و بیان کرد: در لنگرود بارندگی گزارش شده ضمن اینکه در منطقه «لات محله» رودسر بارش برف آغاز شده است.

وی به بارش برف خفیف در مناطق «شوک ـ ملکوت» و «بلوردکان ـ خصیل‌دشت» املش اشاره کرد و گفت: در شهر تاریخی ماسوله بارش برف خفیف آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به بارش باران در صومعه‌سرا، خاطر نشان کرد: در ارتفاعات ماسال بارش برف خفیف آغاز شده ضمن اینکه در محور «پونل ـ خلخال» رضوانشهر 30 سانتی‌متر برف گزارش شده است.

خاوری از بارش 40 سانتی‌متر برف در محور «اسالم ـ خلخال» در تالش خبر داد و یادآور شد: در گردنه حیران محور «بهارستان ـ آق‌چای» در آستارا بارش برف آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در بندر انزلی بارش باران خفیف گزارش شده است، اظهار کرد: در امامزاده ابراهیم (ع) شفت برف خفیف آغاز شده است.

انتهای پیام/84001/ذ20/د1000

نظر شما