شناسهٔ خبر: 11718440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کلیه محورهای کوهستانی گیلان باز است

خبرگزاری شبستان: مدير راهداری گيلان با بیان اینکه بارش خفيف برف در محور اسالم به خلخال ادامه دارد گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران کلیه محورهای کوهستانی گیلان باز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي گيلان، مهندس محمود ايران پرست، مدير راهداری گيلان با بيان اينكه بارش برف دو روز قبل در محورهای كوهستاني استان آغاز شده است گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همكاران راهداری، كليه محورهای كوهستانی باز و تردد در آنها با زنجير چرخ امكان پذير است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به عبور سامانه بارش از استان، تمهيدات لازم برای رفع يخ زدگی محورها صورت گرفته است گفت: اكيپ‌های راهداری در محورهاي كوهستانی براي يخ زدایی محورها در آماده باش هستند.

 

مدير راهداری گيلان با بيان اينكه ميزان بارش برف از نظر سطحی اكثر مناطق كوهستانی استان را در برگرفته است گفت: در حال حاضر بارش خفيف برف در محور اسالم به خلخال ادامه دارد و ارتفاع آن به 50 سانتيمتر مي‌رسد و تمامی راهداران منطقه در بازگشایی راه‌ها فعاليت دارند.

 

وی تصریح کرد: در محور پونل–خلخال وگردنه حيران ارتفاع برف به 45سانتيمتر مي‌رسد در محورهای كوهستانی حشمت آباد، كليشم رودبار، شوك-ملكوت املش و لات محله رودسر برف در حد سفيدپوش، اشكورات رودسر، بلوردكان، خصيل دشت املش و ماسوله ارتفاع برف 15 سانتيمتر و در ارتفاعات شفت و ارتفاعات ماسال ارتفاع برف به 10 سانتيمتر مي‌رسد.

 

مديريت راه‌های اداره كل راه و شهرسازي گيلان از تمامی مسافران و رانندگانى كه قصد عبور از محورهای مختلف استان را دارند، درخواست كرد قبل از حركت از طريق شماره ارتباطی 141 ويا تلفن تماس33311111– 013و كانال تلگرامی https://telegram.me/rahshahrsazygilan   وضعيت مسير تردد خود اطلاع يابند، ضمن اين كه بنا بر اعلام اين مركز، نيروهای راهداری در همه محورهای استان به صورت فعال و برای تامين امنيت تردد مسافران حضور دارند.

 

 

نظر شما