شناسهٔ خبر: 11705855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه به ۹۴ تن رسید

استان‌ها > کرمانشاه - مهر نوشت:مسئول اطلاع رسانی مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: آمارمصدومان حوادث چهارشنبه آخرسال دراستان به ۹۴ تن رسید که حاکی از افزایش ۵۰ درصدی تعداد مصدومان است.

صاحب‌خبر -

اکبر آزادی  اظهار داشت: در پی حوادث چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه و بر اساس آخرین آمار ۹۴ نفر دچار مصدومیت ناشی از آتش بازی و انفجار مواد محترقه شدند.

وی با بیان اینکه تا ساعات پایانی سه شنبه شب لحظه به لحظه بر تعداد مصدومان افزوده می‌شد، گفت: آمار فعلی حکایت از مصدومیت ۹۴ نفر در استان دارد که از این تعداد ۷۵ نفر از مصدومان حوادث چهارشنه آخر سال را آقایان تشکیل دادند.

آزادی افزود: از تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۹ نفر از بانوان  بودند و در مجموع ۵۳ نفر از آسیب دیدگان برای مداوا بستری و ۴۱ نفر دیگر به دلیل سوختگی‌ها و خراشیدگی‌های سطحی سرپایی درمان شدند.

وی با ابراز تاسف از وقوع حوادث رقت بار چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه گفت: انفجار مواد محترقه منجر به قطع دست یک نفر در شهر کرمانشاه شد.

این مسئول از افزایش ۵۰ درصدی تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: حوادث چهارشنبه آخر سال  در شهر کرمانشاه ۷۷ مورد و ۷ مورد در شهرستان‌ها شامل یک مورد در دالاهو، ۲ مورد در پاوه، یک مورد در صحنه، یک مورد در گیلانغرب، یک مورد  در اسلام آباد غرب و یک مورد در کنگاور رخ داد.

آزادی بیان کرد: کوچکترین فرد آسیب دیده امسال در استان کرمانشاه ۲ساله و بزرگترین فرد نیز ۵۳ سال گزارش شده است و بیشتر آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان در سنین ۱۰ تا ۲۵ سال بودند.

وی افزود: ۲۹ مورد آسیب دیدگی از ناحیه چشم، ۳۵ مورد سوختگی و مابقی نیز  ترکیبی از این موارد بوده و  بیشترین ماده منفجره مورد استفاده ترقه و بعد اکلیل سرنج بود.

برچسب‌ها:

نظر شما