شناسهٔ خبر: 11695854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در لحظات آغازین چهارشنبه آخر سال؛

۷ شهروند کرمانشاهی بر اثر انفجار مواد محترقه دچار آسیب دیدگی شدند

کرمانشاه- مدیر اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از آسیب دیدگی ۷ شهروند کرمانشاهی بر اثر انفجار مواد محترقه تا لحظاتی پیش خبر داد.

صاحب‌خبر -

اکبر آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با آغاز مراسم چهارشنبه آخر سال تا این لحظه ۷ نفر در شهر کرمانشاه به دلیل انفجار مواد محترقه صدمه دیدند.

این مسئول در ادامه افزود: مصدومان حوادث امشب برای مداوا به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و طالقانی کرمانشاه منتقل شدند.

آزادی همچنین گفت: آسیب دیدگی این افراد سطحی و بیشتر سوختگی و خراشیدگی بوده است.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای اورژانس  در استان کرمانشاه گفت: درخواست ما از خانواده‌ها مراقبت از فرزندان در این لحظات حساس و حادثه ساز است تا شاهد حوادث تاسفبار نباشیم.

آزادی افزود: اورژانس بیمارستان‌های استان به ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) و طالقانی در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت مراجعه آسیب دیدگان حوادث امشب به مصدومان ارائه خدمت نمایند.

مدیر اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: بیشترین آسیبی که با آن مواجه هستیم افرادی هستند که مواد محترقه و فشفشه و... را در دست و یا نزدیک صورت می‌گیرند و لذا نباید  مواد محترقه را نزدیک صورت قرار ندهند.

آزادی بیان کرد: از قرار دادن مواد محترقه در بطری و شیشه جداً خودداری شود چراکه بعد از انفجار سبب ایجاد تکه‌های ترکش می‌شود که بسیار خطرناک است.

وی گفت: از قرار دادن افشانه‌های خوش‌بوکننده، حشره‌کش و... در آتش جداً پرهیز شود و والدین نیز حتماً نظارت داشته باشند.

نظر شما