شناسهٔ خبر: 11476284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خادم: آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هر زمان دولت اجازه دهد، آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم.

صاحب‌خبر - به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امیررضا خادم در حاشیه دیدار خود با سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه اظهارکرد: وزارت ورزش و جوانان همواره آماده واگذاری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال است. وی در خصوص احتمال واگذاری مجدد سرخابی‌ها گفت: خبر جدیدی از واگذاری باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال نشنیده‌ام. خادم تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان کار خود را در خصوص واگذاری این دو باشگاه انجام داده و هر زمان که دولت اجازه دهد، ما آماده واگذاری سرخ آبی‌ها هستیم. امیررضا خادم وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران استقلال تهران ارسال به تلگرام

برچسب‌ها: