شناسهٔ خبر: 11464228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

شهرداری اراک و نفت آبادان
 یک برد تا نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال
دو تیم بسکتبال نفت آبادان و شهرداری اراک به دنبال یک پیروزی هستند تا به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌برتر صعود کنند. مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال امروز با دو دیدار بین تیم‌هایی که برای اضافه‌شدن به جمع چهار تیم لیگ رقابت می‌کنند، ادامه پیدا خواهد کرد. در جریان این مسابقات باید به نبرد حساس دانشگاه ‌آزاد و شهرداری اراک اشاره کرد. اراکی‌ها بعد از سه بردی که در مرحله مقدماتی برابر تهرانی‌ها داشتند، در اولین بازی مرحله پلی‌آف باختند و حالا در خانه به مصاف تیم متحول‌شده دانشگاه ‌آزاد خواهند رفت. شاگردان کسایی‌پور فقط یک برد می‌خواهند تا به نیمه‌نهایی صعود کنند و اگر در این مسابقه خانگی برنده شوند، کار تمام خواهد بود و حریف پتروشیمی در نیمه‌نهایی می‌شوند؛ اما اگر برنده بازی دانشگاه ‌آزاد باشد، رقابت این دو تیم ادامه خواهد داشت. در دیگر مسابقه نفت آبادان میزبان شهرداری گرگان است. آبادانی‌ها با پیروزی در بازی قبلی با نتيجه سه بر یک از حریف شمالی خود پیش افتادند و حالا با یک برد خانگی می‌توانند به نیمه‌نهایی لیگ صعود کنند و حریف شیمیدر شوند. همان‌قدر که رقابت شهرداری اراک و دانشگاه ‌آزاد پیش‌بینی‌شده نیست، به همان اندازه می‌توان پیش‌بینی کرد که آبادانی‌ها برابر شهرداری گرگان شانس زیادی برای پیروزی دارند. دو تیم پتروشیمی و شیمیدر هم با کسب چهارمین برد خود برابر شهرداری تبریز و ثامن مشهد در اولین بازی پلی‌آف به نیمه‌نهایی صعود کردند. 

خادم: دولت اجازه دهد، آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم
معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد هر زمان دولت اجازه دهد، آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم. امیررضا خادم در حاشیه دیدار خود با سازمان‌های مردم‌نهاد استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: «وزارت ورزش و جوانان همواره آماده واگذاری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران، یعنی پرسپولیس و استقلال، است. خبر جدیدی از واگذاری باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال نشنیده‌ام. وزارت ورزش و جوانان کار خود را درباره واگذاری این دو باشگاه انجام داده و هر زمان که دولت اجازه دهد، ما آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم».

برچسب‌ها: