به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیررضا خادم در حاشیه دیدار خود با سازمانهای مردم نهاد استان کرمانشاه، گفت: «وزارت ورزش و جوانان همواره آماده واگذاری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال است.» او در خصوص احتمال واگذاری مجدد سرخابیها گفت: «خبر جدیدی از واگذاری باشگاههای فوتبال پرسپولیس و استقلال نشنیدهام.»
خادم تاکید کرد: «وزارت ورزش و جوانان کار خود را در خصوص واگذاری این دو باشگاه انجام داده و هر زمان که دولت اجازه دهد، ما آماده واگذاری سرخ آبیها هستیم.»
انتهای خبر