شناسهٔ خبر: 11460110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

خادم: دولت اجازه دهد، آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم

صاحب‌خبر -

image40479.jpg

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هر زمان دولت اجازه دهد، آماده واگذاری سرخابی‌ها هستیم.

امیررضا خادم در حاشیه دیدار خود با سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: وزارت ورزش و جوانان همواره آماده واگذاری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال است.

وی در خصوص احتمال واگذاری مجدد سرخابی‌ها گفت: خبر جدیدی از واگذاری باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال نشنیده‌ام.

خادم تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان کار خود را در خصوص واگذاری این دو باشگاه انجام داده و هر زمان که دولت اجازه دهد، ما آماده واگذاری سرخ آبی‌ها هستیم.