شناسهٔ خبر: 11371836 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

دستچین

صاحب‌خبر -
رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان آغاز شد
فارس - مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، از آغاز رزرو اینترنتی ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان از امروز ۹ اسفند خبر داد و میانگین هزینه یک شب اقامت را ۲۰ هزار تومان عنوان کرد.فرشید سیاری اظهار کرد: ثبت نام اینترنتی ستاد اسکان نوروزی تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت.
طرح مطالعاتی آلودگی هوای تهران 
با کمک ژاپنی ها انجام می شود
فارس - مدیر کل محیط زیست استان تهران از انجام طرح مطالعاتی آلودگی هوای تهران برای سال آینده با همکاری یک شرکت ژاپنی خبر داد.
 محمد هادی حیدرزاده اظهار کرد: تفاهمی میان محیط زیست استان تهران، شرکت کنترل کیفیت هوا و شهرداری با یک شرکت ژاپنی منعقد شده است که از سال آینده، نمایندگان این شرکت در ایران مستقر می‌شوند و این پروژه مطالعاتی را به مدت یک‌سال انجام می‌دهند.
رزمایش ترافیکی «طرح نوروزی»  ۲۵ اسفند برگزار می شود
تسنیم - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پایان یافتن طرح زمستانه در ۲۰ اسفند، از برگزاری رزمایش ترافیکی طرح نوروزی در ۲۵ اسفند خبر داد .
 180 دستگاه آمبولانس از آلمان 
خریداری شده است
ایرنا- قائم مقام وزیر بهداشت گفت: برای تامین نیاز اورژانس جاده ای کشور 180 دستگاه آمبولانس از آلمان خریداری شده است.دکتر ایرج حریرچی اظهار کرد: این آمبولانس ها هفته آینده از گمرک بندرعباس وارد کشور می شود.وی هزینه خرید آمبولانس ها را 540 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: آمبولانس ها در ایام نوروز در استان های کشور توزیع خواهد شد.
چهار هزار تکنسین اورژانس سال آینده استخدام می شوند
ایرنا- رئیس اورژانس کشور از پیگیری وزارت بهداشت برای استخدام چهار هزار تکنسین در سال آینده و خرید 1600 آمبولانس نو برای ناوگان اورژانس کشور خبر داد. امین صابری نیا گفت: حدود سه هزار آمبولانس در ناوگان اورژانس کشور فعال است که بیش از نیمی از این تعداد فرسوده است .

نظر شما