شناسهٔ خبر: 11344251 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از نظام نشان دادند

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از حاکمیت و نظام نشان دادند، گفت: این حضور حماسی مردم در امنیت و اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد..

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، عادل علیپور، عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم به احتمال زیاد موجب تمدید مهلت رای‌گیری خواهد شد، اضافه کرد: امسال نیز همچون ادوار گذشته ملت ایران یکپارچه در پای صندوق‌های رای حاضر هستند تا سرنوشت کشور را رقم بزنند.

عضو ستاد انتخاباتی استاندار ی زنجان،  با اشاره به اینکه در فرآیند تبلیغات کاندیداها تخلفات ثبت شده است، افزود: برابر با قانون با متخلفان برخورد خواهد شد، اما تخلفی که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد، مشاهده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با حضور باشکوه خود پیروز واقعی انتخابات هستند، تصریح کرد: رای مردم پشتوانه نظام و انقلاب است.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حمایت خود را از حاکمیت و نظام نشان دادند، بیان کرد: این حضور در امنیت و اقتدار کشور تاثیر بسزایی دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما