شناسهٔ خبر: 11339167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استاندار زنجان در جمع خبرنگاران :

استان زنجان در حال برگزاری انتخاباتی گسترده با 87 کاندیداست

ایلنا: استاندار زنجان، انتخابات را یک فرایند دارای مراحل و عوامل مختلف عنوان کرد و گفت: رسیدگی به تخلفات انتخاباتی شرایط ویژه خود را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان جمشید انصاری، استاندار زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار در حوزه داوطلبی کاندیداهای استان زنجان، گفت: امروز انتخابات استان زنجان، با 87 نفر کاندیدا در حال برگزار ی است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه از این تعداد 39 نفر از حوزه زنجان طارم هستند، افزود: از این تعداد 17 نفر از حوزه شهرستان ابهر ، خرمدره و سلطانیه و 16 نفرخدابنده و 16نفر از ماهنشان ایجرود با مجموع 87 انتخابات در استان زنجان برگزار می شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه انتخابات درحوزه‌های مختلف استان با حضور عوامل اجرایی و هیات‌های نظارتی منتخب شورای نگهبان و ناظرین در این زمینه در حال برگزاری است، تصریح کرد: بالغ بر 15 هزار نفر در حوزه‌های امروز زنجان برگزاری انتخابات این دوره را بر عهده دارند.

انصاری تعداد واجدین شرایط  رای در استان را   775هزار و 820 نفر برشمرد و گفت : حدود 42 هزار و 337 نفر تعداد رای اولی در استان هستند.

استاندار زنجان ، درپایان با اشاره به اینکه صندوق‌های سیار بیشتر در مناطق روستایی است ، افزود: دستگاه‌های مسئول اجرایی برای برخورد با تخلفات و درج تخلفات در پرونده کاندیداها در حال پیگیری و رسیدگی هستند .

برچسب‌ها:

نظر شما