شناسهٔ خبر: 11339827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«جشن سرنوشت»

جبارزاده: حضور پررنگ مردم در انتخابات، موجب تثبیت و تقویت نظام می‌شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هفتم اسفندماه، روز حماسه است، گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات، موجب تثبیت و تقویت نظام می‌شود.

صاحب‌خبر -

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه هفتم اسفندماه، روز حماسه است، گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات، موجب تثبیت و تقویت نظام می‌شود.

اسماعیل جبارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، گفت: این حماسه تحقق پیدا نمی کنند مگر با حضور یکایک مردم. مردم چنین فکر نکنند که دیگران رای می‌دهند و نیازی به رای دادن آن‌ها نیست. همه باید بدانیم که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود.

وی افزود: اگر این دوره از انتخابات هر چه با شکوه‌تر برگزار شود و هر چه میزان مشارکت بیشتر باشد باعث تثبیت و تقویت هرچه بیشتر نظام می‌شود.

وی ابراز کرد: همچنان که در خرداد ماه 92، تمامی دنیا از ادامه تحریم ایران اسلامی مایوس شدند بار دیگر باید شاهد حماسه آفرینی مردم باشیم.

به گفته استاندار آذربایجان شرقی،حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث می‌شود که تحقق اهداف مد نظر نظام، در کمترین زمان ممکن محقق شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: خوشبختانه مردم استان ما نیز در تمامی حوزه‌های انتخابیه از ساعات اولیه شروع انتخابات، حضور باشکوهی در پای صندوق‌های رای دارند.

جبارزاده همچنین در حاشیه بازدید خود از مراحل اخذ رای در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، در شعب اخذ رای در سرتاسر استان شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هستیم.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم که هر چه به ساعات پایانی زمان انتخابات نزدیک می‌شویم حضور با شکوه مردم افزایش یابد. از مردم عزیز خواهش می‌کنم که امر رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا از ایجاد ازدحام در شعبات اخذ رای جلوگیری شود.

به گفته وی، انتخابات، امر مبارکی است و بهتر است در این امر، از دیگران پیشی گرفت و هر چه سریع تر برگه رای را در صندوق انداخت.

جبارزاده با اشاره به مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 ابراز کرد: داشتن پشتوانه مردمی یکی از مهم ترین مولفه های مورد نظر دولت هاست و هر چه این پشتوانه مردمی قوی تر و بیشتر باشد دستیابی به اهداف و آرمان های نظام و انقلاب تسریع خواهد شد.

وی حضور در پای صندوق‌های رای را یک حضور حماسی عنوان کرد و افزود: در امتداد حماسه سیاسی 24 خرداد، امیدواریم حماسه سیاسی دیگری نیز به دست توانمند مردم ایران اسلامی خلق شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی در هنگام ورود خود به مسجد آیت الله انگجی(ره) تبریز به صورت نمادین در بین مردم به صف ایستاد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر علت این اقدام خود ادامه داد: ما به عنوان خادم مردم در امر برگزاری انتخابات، به وقت مردم ارزش قایل هستیم و می دانیم که آن ها نیز همانند ما مشغله دارند.

انتهای پیام

نظر شما