شناسهٔ خبر: 11337857 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هفتم اسفند؛ روز امید/

استاندار آذربایجان شرقی: انتخابات امروز روحیه مضاعفی برای دولتمردان خواهد بود

دکتر جبارزاده به برنا گفت: هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر و پرشورتر باشد دولت با اقتدار بیشتری در صحنه‌های بین‌المللی حضور می‌یابد.

صاحب‌خبر -

استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز با حضور در شعبه اخذ رای شماره 99 در مسجد آیت‌الله انگجی تبریز، گفت: امروز روز عزت و عظمت ایران اسلامی و ادای دین مردم به نظام و انقلاب، آرمان‌های امام و رهبری و خون پاک شهداست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده افزود: مردم استان با حضور بانشاط خود در انتخابات، هفتم اسفند را به یکی از افتخارات تاریخ آذربایجان تبدیل می‌کنند.

وی اظهار داشت: اخبار رسیده حاکی از حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای تبریز و شهرستان‌ها از نخستین ساعات رای‌گیری است و امیدواریم در پایان انتخابات شاهد ثبت حماسه سیاسی دیگری در تاریخ استان باشیم.

جبارزاده افزود: پیشاپیش این حماسه را به مردم استان تبریک می‌گویم و از آحاد مردم می‌خواهم در اولین فرصت برای رای دادن پای صندوق‌های رای حاضر شوند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در خصوص تاثیر حضور باشکوه مردم در انتخابات بر پیشبرد سیاست‌های نظام و دولت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، گفت: هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر و پرشورتر باشد دولت با اقتدار بیشتری در صحنه‌های بین‌المللی حضور می‌یابد.

وی افزود: حضور مردم پشتوانه محکمی برای پیشبرد سیاست‌های دولت و نظام و زمینه مناسبی برای احقاق حقوق ملت ایران است و قطعا انتخابات امروز نیز روحیه مضاعفی برای دولتمردان خواهد بود.

 

نظر شما