شناسهٔ خبر: 11337924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد

ثبت 7 اسفند به عنوان روز حماسه در ایران

استاندار آذربایجان‌شرقی، هفت اسفند را روزی حماسی در تاریخ کشور معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز با حضور در مسجد انگجی تبریز ضمن گفتگو با دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شعبه با اشاره به اهمیت آرای مردمی در تحکیم و تقویت پایه‌های مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: آرای مردم نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی زنده است و با قوت و قدرت بیشتری مسیر پرافتخار خود را ادامه می‌دهد به همین جهت مردم ما حماسه سازان این روز محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: از ساعات اولیه آغاز رای‌گیری در استان همزمان با کل کشور، شاهد حضور اقشار مختلف برای مشارکت در این حماسه ملی بوده‌ایم.

جبارزاده انتخابات را مظهر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور عنوان کرد و افزود: مردم ایران در هر مقطعی به شکل و شیوه ای به صحنه آمده‌اند و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب نشان داده‌اند.

به گفته وی، مایه خرسندی و مباهات است که شاهد برگزاری انتخابات با حضور و همکاری مردم هستیم و از این جهت در سطح استان حدود 45 هزار نفر در روند برگزاری انتخابات به عنوان ناظر و بازرس و هیأت اجرایی همکاری دارند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات خاطرنشان کرد: برخی از کارها از جمله شرکت در انتخابات، مفهوم برجسته‌ای دارند و احساس تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی را در انسان زنده می‌کنند، شور و شوق مردم برای مشارکت در خلق حماسه مشارکت از همین احساس نشات می گیرد و امروز به بهترین شکل شاهد خلق این حماسه هستیم.

انتهای پیام/60002/ن20/ث3001

نظر شما