شناسهٔ خبر: 11337503 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی/ اطلاعیه شماره 25 ستاد انتخابات کشور:

نحوه رأی دادن افراد محروم از سواد و دارای نقص عضو

تهران-ایرنا- ستاد انتخابات وزارت کشور در اطلاعیه شماره 25 اعلام کرده است:هموطنانی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند ، برای شرکت در انتخابات می توانند به همراه شخصی با سواد ، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود رأی دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از ستاد انتخابات کشور متن اطلاعیه شماره 25 ستاد انتخابات چنین است:
به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می رساند که برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود، با کمک وی نام و نام خانوادگی و کد نامزد را در برگ رأی بنویسند و سپس آن را به صندوق رأی بیندازند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است : ضمناً مسئولان شعب ، اعم از اعضاء شعبه، نمایندگان فرماندار، ناظران شورای نگهبان، عوامل انتظامی و نمایندگان نامزدها و بازرسان به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی کنند.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز جمعه هفتم اسفندماه در سراسر کشور آغاز شده است.
سیام**7261 **1446

نظر شما