شناسهٔ خبر: 11335974 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

اطلاعیه شماره۲۵، ۲۶ و ۲۷ ستاد انتخابات

ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۲۵، ۲۶ و ۲۷ اطلاعیه خود را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ستاد انتخابات وزارات کشور در اطلاعیه شماره 25 خود  اعلام کرد کسانی که سواد نوشتن ندارند باید همراه با یک فرد مطمئن در شعبه رای گری حاضر شوند.

متن اطلاعیه شماره 25 ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل می باشد.
به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که از نعمت سواد محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می رساند که برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر خود، با کمک وی نام و نام خانوادگی و کد نامزد را در برگ رأی بنویسند و سپس آن را به صندوق رأی بیندازند.
ضمناً مسئولین شعب ، اعم از اعضاء شعبه، نمایندگان فرماندار، ناظرین شورای نگهبان، عوامل انتظامی و نمایندگان نامزدها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برایرأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.

 

در اطلاعیه شماره 26 نیز تاکید شده نحوه اخذ رای در صندوق های سیار هیچ تفاوتی با صندوق های ثابت ندارد و همان مراحل قید شده باید انجام شود.

در اطلاعیه شماره 27 هم آمده است از آنجا که هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای شرکت کنندگان در انتخابات سراسر کشور وجود ندارد، مردم می توانند به هر شعبه ای که خواستند مراجعه کنند.

متن اطلاعیه شماره 27 ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل می باشد .
به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند از آنجا که هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای مراجعه رأی دهندگان به شعب اخذ رأی وجود ندارد، همه واجدین شرایط می توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به رأی دادن نمایند.
بنابراین آن دسته از هموطنان ، که به هر دلیل امروز در شهر و حوزه انتخابیه محل سکونت خود حضور ندارند می توانند با مراجعه به نزدیکترین شعبه در دسترس و انداختن رأی خود، در انتخابات شرکت نمایند.

 

نظر شما