شناسهٔ خبر: 11336702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در سطح 983 شعبه اخذ رای در استان مرکزی

فرآیند رای‌گیری انتخابات بدون کوچک‌ترین مشکلی در حال برگزاری است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: فرآیند رای‌گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری بدون کوچک‌ترین مشکلی در سطح 983 شعبه اخذ رای استان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شکرالله حسن‌بیگی صبح امروز در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای شهرستان اراک اظهار داشت: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در سطح 983 شعبه اخذ رای استان بدون کوچک‌ترین مشکلی آغاز شد.

وی تصریح کرد: 145  نامزد در 6 حوزه‌ انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب، تفرش، آشتیان و فراهان، خمین، ساوه و زرندیه، شازند و محلات و دلیجان در این دوره از انتخابات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان داشت: با همکاری مطلوب عوامل اجرایی، انتظامی، ناظران و بازرسان امنیت انتخابات تامین شده و انتخابات با نظم و آرامش در حال برگزاری است.

حسن‌بیگی گفت: 533 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و 450 شعبه در نواحی روستایی این استان دایر شده و 658 شعبه اخذ رای ثابت و 325 شعبه سیار آرای مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد.

به گفته وی یک میلیون و 47 هزار و 670 واجد شرایط رای در استان مرکزی وجود دارد.

انتهای پیام/87002/ط20/پ3003

نظر شما