شناسهٔ خبر: 11334968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار قزوین:

حضور پررنگ مردم در انتخابات استقلال کشور را تضمین می‌کند

استاندار قزوین گفت: از مردم ولایت‌مدار و انقلابی مردم استان قزوین درخواست می‌شود تا با حضور پررنگ خود، استقلال و آزادی کشور را حفظ کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی همزمان با آغاز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری دقایقی پیش رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، افزود: حضور مردم قزوین در این دوره از انتخابات، بسیار تأثیرگذار بر سرنوشت‌ساز کشور خواهد بود. 

استاندار قزوین به حضور مردم تأکید کرد و ادامه داد: از مردم ولایت‌مدار و انقلابی مردم استان قزوین درخواست می‌شود تا با حضور پررنگ خود، استقلال و آزادی کشور را حفظ کنند.

همتی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات موجب شکوفای این نظام برآمده از خون شهدا می‌شود که مردم باید همواره پشتیبان خون شهدا و ولایت فقیه باشند.

گفتنی است، مسجد‌النبی (ص) قزوین میزبان حضور استاندار و معاونان وی این شهر برای أخذ رأی بود.

همچنین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، از ساعاتی پیش‌ آغاز شده است که همزمان با شروع رأی‌گیری، مسئولان استان قزوین از جمله آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در این استان، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و مردم انقلابی حضور گرمی را داشته‌اند.

انتهای پیام/77018/ن20/پو3002

نظر شما