شناسهٔ خبر: 11335596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دقایقی پیش صورت گرفت

حضور نماینده ولی فقیه قزوین در پای صندوق‌های رأی

همزمان با آغاز رأی‌گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور در پای صندوق‌های رأی، نماینده اصلح خود را انتخاب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی همزمان با آغاز رأی‌گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور در پای صندوق رأی در این دوره از انتخابات شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه برگزاری این دوره از انتخابات حضور پرشور مردم استان قزوین را از نخستین ساعات آغاز انتخابات مطلوب خواند و اظهار کرد: مردم این استان با حضور خود در پای صندوق‌های رأی نشان خواهند داد که هنوز انقلابی بوده و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: حضور مردم انقلابی و متدین این استان در آغاز رأی‌گیری نشانی از عزم ملی، تعیین سرنوشت و استقلال نسبی کشور است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم شهیدپرور و استقلال‌طلب استان قزوین از ساعاتی پیش آغاز شده است.

حضور مردم انقلابی استان قزوین از نخستین دقایق آغاز رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی، نشانی از خلق حماسه‌های دیگر خواهد بود تا مشت محکمی بر سیاست‌های و باورهای غلط دشمن باشد.

در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بیش از یک هزار و یک شعبه أخذ رأی برای رأی‌گیری مردم استان قزوین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/77018/چ20/پو3002

نظر شما