شناسهٔ خبر: 11333794 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حماسه حضور و همدلی

فرماندار خنداب: فرایند رای گیری در این شهرستان با آرامش و نشاط جریان دارد

اراک- ایرنا- فرماندار شهرستان خنداب روند انتخابات در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فرآیند رای گیری در شعب اخذ رای این شهرستان با آرامش و نشاط جریان دارد.

صاحب‌خبر -

حمید غیاثی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: رای گیری در شعب شهرستان خنداب همزمان با سراسر کشور از هشت صبح امروز آغاز شده ودر بازدید از چند شعبه این شهرستان، حضور مردم در پای صندوق های رای لحظه به لحظه افزوده می شود.
وی ادامه داد: 41 شعبه ثابت و 19 شعبه سیار در شهرستان خنداب کار اخذ آرای مردمی برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.
فرماندار شهرستان خنداب گفت: از مجموع شعب اخذ رای خنداب، 11 شعبه شهری و 49 شعبه روستائی است و در هر شعبه دو صندوق مجزا برای دریافت آرای مردمی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مستقر شده است.
غیاثی گفت: این فرمانداری با تشکیل هیات اجرائی، تعیین شعب اخذ رای در مکان های مناسب با همانگی هیات نظارت در شهرها و روستاها، برگزاری برنامه آموزشی برای کاربران، هیات های بازرسی و نمایندگان فرمانداری و دعوت از مردم برای حضور حداکثری مردم در شورای اداری، مجامع عمومی، نماز جمعه و نشست های رای اولی ها برگزاری انتخاباتی پور شور و قانون مدار را در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: از مردم دعوت می شود با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور دولت تدبیر و امید با استفاده موثر از زمان پیش بینی شده درپای صندوق ها حضور یافته و از موکول کردن رای خود به ساعات واپسین خودداری کنند.
از یک کیلیون و 47 هزار و 670 نفر واجد شرایط استان مرکزی ،41 هزار نفر واجد شرایط برای حضور در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خنداب وجود دارد.
43 نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب برای تصاحب دو کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت دارند.
پنج نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز دراستان مرکزی حضور دارند که دو نامزد برای این رکن تصمیم ساز انتخاب می شوند.
1955/6013/

نظر شما