شناسهٔ خبر: 11320508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش 5 درصدی شعب اخذ رأی در جاسک

فرماندار جاسک گفت: با افزایش 7 شعبه اخذ رأی در شهرستان تعداد شعب این دوره از انتخابات شهرستان به 64 شعبه رسیده است.

صاحب‌خبر -

فرماندار جاسک گفت: با افزایش 7 شعبه اخذ رأی در شهرستان تعداد شعب این دوره از انتخابات شهرستان به 64 شعبه رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج‌فارس از جاسک، «علی سالاری» امروز در نشست خبری گفت: یکی از مولفه‌های دولت با ایده‌ی وظیفه بسترسازی برای تسهیل مشارکت مردم افزایش شعب اخذ رأی بوده که با افزایش 7 شعبه اخذ رأی در شهرستان تعداد شعب این دوره از انتخابات شهرستان به 64 شعبه رسیده است.

وی افزود: همانطور که شکل‌گیری این نظام به‌وسیله مردم بوده است استمرار و تداوم افتخارات و عزت جمهوری اسلامی به مشارکت و ایفای نقش آن‌ها بستگی دارد.

فرماندار جاسک تصریح کرد: از 64 شعب اخذ رأی تعداد15 شعبه ثابت و49 شعبه سیار در حوزه‌های بخش مرکزی و شرق(لیردف) مسقر خواهند بود.

سالاری ادامه داد: حدود 1376 نفر امر اجرایی انتخابات را در بخش‌های مختلف هیئت اجرایی، بازرسین وزارت کشور، هیئت نظارت، محافظین و نیروهای انتظامی بر عهده دارند.

وی با اشاره به جهت‌گیری دولت در تسهیل روند انتخابات گفت: جهت‌گیری دولت بر این بوده که مردم به آسان‌ترین روش بتوانند در انتخابات شرکت کنند از همین‌رو وسیله نقلیه برای جابجایی صندوق‌ها و اعضای شعب حتی در دورترین مناطق شهرستان به‌رغم وسعت و صعب‌العبور بودن مهیاست.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جاسک ادامه داد: کار آماده‌سازی ملزومات و آمادگی شعب اخذ رأی برای برگزاری انتخابات به انجام رسیده وهم‌اکنون شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پر شور را دارد.

وی تصریح کرد: با وجود همه‌ی هماهنگی‌هایی انجام شده، چنانچه با حوادث غیرمترقبه از قبیل باران‌های سیل‌آسا، طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن راه‌ها مواجه شدیم هماهنگی یک دستگاه بالگرد صورت گرفته شده است.

فرماندار جاسک از همه اقشار، گروه‌های مختلف و مردم برای حضور پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، شهرستان جاسک با 165 روستا و وسعتی بیش از 110 هزار کیلومترمربع هم‌زمان با سراسرکشور امر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 7 اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما