شناسهٔ خبر: 11329566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی

45 هزار عوامل اجرایی،انتخابات آذربایجان‌شرقی را برگزار می‌کنند/تمدید انتخابات دست ستاد انتخابات

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از وجود 45 هزار عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در استان خبر داد و گفت: رای‌گیری از ساعت 8 صبح روز جمعه آغاز و تا ساعت 18 است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، سعید شبستری اظهار داشت: 45 هزار نفر شامل عوامل هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای، نمایندگان فرمانداران، محافظان و نیروهای انتظامی، کاربران رایانه و اعضای ستادهای انتخابات شهرستان‌ها انتخابات هفتم اسفند را در سراسر استان اجرا می‌کنند.

وی، با اشاره به این که 2 هزار و 889 شعبه اخذ رای در روز جمعه آرای مردم استان را جمع‌آوری خواهند کرد، افزود: در هر شعبه دو صندوق رای مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی با بیان این که رای‌گیری از ساعت 8 صبح روز جمعه آغاز می‌شود، گفت: مهلت رای‌گیری تا ساعت 18 است و در صورت نیاز از سوی ستاد انتخابات این مهلت تمدید می‌شود.

شبستری از مردم استان خواست در ساعات اولیه روز جمعه برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنند تا در ساعات پایانی با ازدحام در شعب مواجه نشویم.

وی به همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی را برای رای دادن ضروری دانست و گفت: افرادی که کارت ملی در اختیار ندارند می‌توانند شخصا یا با مراجعه به شعب اخذ رای شماره ملی خود را از ثبت‌احوال استعلام کنند.

انتهای پیام/60002/ذ/ث3001

نظر شما