شناسهٔ خبر: 11328891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

برگزیده و کوتاه از انتخابات

کمتر از یک روز مانده به برگزاری انتخابات، هیجان انتخاباتی به اوج خود رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آخرین خبرهای مربوط به انتخابات بدین شرح است:

**حجت‌الاسلام رضا آشتیانی‌ عراقی، نماینده کنونی قم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه از نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

**جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با حضور در وزارت کشور و ستاد انتخابات از تمهیدات ایجاد شده برای برگزاری انتخابات فردا دیدن کرد.

**هزار و 567 شعبه اخذ رای در استان سیستان و بلوچستان آماده جمع آوری آراء مردم می باشد؛ از این تعداد 722 شعبه ثابت و 845 شعبه نیز سیار است.

**مدیرکل ثبت احوال استان تهران گفت: در این استان 399 هزار972 نفر رای اولی در این دوره از انتخابات داریم.

**رئیس ستاد انتخابات استان تهران آمار نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را 1142 نفر و در استان تهران 1262 نفر اعلام کرد.

**جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: یک هزار و 236 شعبه رای گیری در سراسر استان اردبیل در نظر گرفته شده که از این تعداد 762 شعبه روستایی، 474 شعبه شهری، 798 شعبه ثابت و 438 شعبه سیار هستند.

**فرماندار اصفهان گفت: 19 ستاد انتخاباتی شهرستان اصفهان امروز با تعرفه‌های رأی برای برگزاری انتخابات فردا هفتم اسفند تجهیز شدند.

**رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران ازآمادگی بالا و حضور پرشور ارامنه در انتخابات هفتم اسفند خبرداد؛ رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: 18 و نیم میلیون تعرفه برای تهران صادر شده است.

**فردا همزمان با دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان قزوین، 62 داوطلب با هم رقابت می کنند.

**حدود 3 هزار ناظر، سر ناظر و ناظر مسئول بر انتخابات 7 اسفندماه در خراسان جنوبی نظارت می کنند.

**فهرست داوطلبان نامزدی مجلس دهم در مازندران 142 نفره شد.

**هشت نامزد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان در صحنه رقابت حضور دارند.

**در انتخابات امسال در هرمزگان یک میلیون و 119 هزار و 93 نفر واجد شرایط رای هستند که از این میان 74 هزار و 710 نفر رای اولی هستند.

**رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: در انتخابات امسال 23 هزار نفر عوامل اجرایی از جمله اعضای شعبه ، ناظران و نیروی امنیتی حضور دارند
 

نظر شما