شناسهٔ خبر: 11321896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی اعلام کرد:

آمادگی ۱۱ اداره ثبت احوال استان برای ارائه خدمات به رای دهندگان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: ۱۱ اداره ثبت احوال در شهرستانهای استان، یک اداره ثبت احوال در بخش دستگردان و ۲ دفتر پیشخوان در بیرجند طی امروز و فردا به صورت ویژه به مردم خدمات ارائه می دهند.

صاحب‌خبر -

علی پورحسین در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با اشاره به تمهیدات لازم اداره کل ثبت احوال در روز انتخابات اظهار داشت: ۱۱ اداره ثبت احوال در ۱۱ شهرستان استان، یک اداره ثبت احوال در بخش دستگردان و ۲ دفتر پیشخوان در بیرجند طی امروز و فردا به صورت ویژه به مردم خدمات ارائه می دهند.

 

وی از آمادگی این ادارات برای ارائه خدمات سجلی به مردم استان خبر داد و گفت: ادارات ثبت احوال سطح استان در پنج شنبه (۶ اسفند) تا ساعت ۱۸ و جمعه (۷ اسفند) مصادف با روز انتخابات تا ساعت ۲۰ آماده ارائه خدمات سجلی به مردم هستند.

 

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی همچنین از آمادگی معاونین و کارکنان این اداره کل مستقر در سایت اداری بیرجند به منظور پاسخگویی به مردم در روز انتخابات خبر داد و افزود: در روز انتخابات، ادارات شهرستانی نیز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ به مراجعین پاسخگویی و خدمات لازم را ارائه می دهند.

 

به گفته وی، تحویل شناسنامه های موجود و کارت های هوشمند صادر شده در ادارات و ارائه شماره ملی طی این دو روز به مراجعه کنندگان به منظور برگزاری یک انتخابات پرشور در دستور کار قرار گرفته است.

 

پورحسین ادامه داد: همچنین دفاتر پیشخوان خیابان شهید محلاتی بیرجند و خیابان شهید رجایی بیرجند نیز امروز و فردا تا ساعت ۱۸ دایر هستند تا نسبت به تحویل شناسنامه ها و کارت های شناسایی موجود اقدام کنند.

 

وی همچنین از دائر بودن ادارات پست خبر داد و گفت: بر اساس قانون، شناسنامه هایی که مفقود می شوند در ادارات پست نگهداری می شوند، بنابراین مردم می توانند برای دریافت شناسنامه های مفقود شده طی امروز و فردا به ادارات پست نیز مراجعه کنند.

 

پورحسین خاطرنشان کرد: متولدین هفتم اسفندماه ۱۳۷۶ می توانند در انتخابات شرکت کنند.

 

نظر شما