شناسهٔ خبر: 11305131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل ثبت احوال استان البرز خبر داد

ارائه خدمات ثبت احوال البرز در روز جمعه

مدیرکل ثبت احوال استان البرز با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات گفت: در این راستا فردا پنجشنبه ساعت کاری این اداره کل تا ساعت 18 بوده و جمعه نیز خدمات ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد میرزایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده 12 دفتر پیشخوان و 50 ایستگاه کارت هوشمند البرز اعم از پست و دفاتر پیشخوان آماده خدمات‌رسانی به مردم استان البرز هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به برگزاری انتخابات خدمات ثبت احوال نیز روز پنجشنبه تا ساعت 18 ادامه دارد و همچنین در روز جمعه نیز خدمات ثبت احوال به مردم ارائه می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان البرز خاطر نشان کرد: در روز جمعه این خدمات تا پایان زمان رأی‌گیری ادامه دارد.

میرزایی با اشاره به اینکه برخی افراد هنوز فاقد کارت ملی هستند، خاطر نشان کرد: این افراد برای دریافت کارت ملی خود می‌توانند در مدت زمان باقیمانده به برگزاری انتخابات به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و کارت خود را دریافت کنند.

وی همچنین افزود: افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی عکس‌دار نیز نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال، برای دریافت تأییدیه شماره ملی خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه ارائه شماره ملی و شناسنامه از مدارک ضروری برای رأی دادن است، ‌افزود: افراد فاقد شناسنامه و کارت ملی برای دریافت این مهم به دفاتر مربوطه مراجعه کنند.

انتهای پیام/2302/ب20/د1000

برچسب‌ها:

نظر شما