شناسهٔ خبر: 11320279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

انتخابات، ساعت ۸ صبح رسماً آغاز می شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار کرمان اعلام کرد: کار انتخابات رسماً از ۸ صبح کار قانونی آن آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدعلی توحیدی، فرماندار، صبح امروز(6 اسفند)ضمن  بازدید استاندار از ستاد انتخابات شهرستان کرمان با بیان اینکه فعالیت این ستاد در روز «7 اسفند» قبل از 5 صبح آغاز می شود؛ افزود: اعضای شعب اخذ رأی ساعت 6 و 30 دقیقه در شعب مربوطه حضور خواهند یافت و کار انتخابات رسماً از 8 صبح کار قانونی آن آغاز می شود.

 

وی با اشاره به تعبیه 800 صندوق اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرمان و راور و افزوده شدن 20 صندوق نسبت به دور گذشته، بیان داشت: همه ملزومات به اضافه 7 برگ صورتجلسه مراحل مختلف انتخابات، فردا تحویل هر شعبه اخذ رأی می شود.

 

فرماندار کرمان با بیان اینکه کاربران مخصوص، به ویژه برای شیوه شمارش آراء آموزش داده شدند و در این زمینه آمادگی کامل برای روز انتخابات وجود دارد؛ افزود: همه اقلام مورد نیاز شعب اخذ رأی کنترل شده و تحویل اعضای شعب می شود.

 

وی با توضیح کامل و دقیق نکات حائز اهمیت در قرار گرفتن صندوق های اخذ رأی و ذکر این نکته که تعرفه های مربوطه با هماهنگی هیئت نظارت در اختیار شعب قرار می گیرد؛ گفت: تعرفه های هر یک از دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رنگ مخصوص خود را دارد.

نظر شما