شناسهٔ خبر: 11305805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار کرمان خبر داد:

انصراف۵ کاندیدای مجلس درحوزه کرمان و راور/استقرار ۴۴۱شعبه اخذرای

کرمان – فرماندار کرمان گفت: با انصراف پنج نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمان و راور تعداد کاندیداهای این حوزه به ۳۱ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

محمدعلی توحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در حوزه انتخابیه کرمان و راور اندیشیده شده است، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات قانونمند در کرمان وجود ندارد.

وی ادامه داد: تعرفه های رای به کرمان رسیده و متناسب با نیاز و به اندازه تمامی واجدین شرایط موجود است.

توحیدی تعداد واجدین شرایط اخذ رای در این حوزه ۵۵۸ هزار و ۵۲۰ نفر دانست و افزود: متولدین هفت اسفند سال ۷۶ و ماقبل آن می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی از در نظر گرفتن ۴۴۱ شعبه اخذ رای در کرمان و راور خبر داد و افزود: از این تعداد ۸۴ شعبه سیار و مابقی ثابت است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: همچنین دو شعبه اخذ رای ویژه بانوان و یک شعبه اخذ رای ویژه اقلیت های مذهبی در نظر گرفته شده است.

توحیدی تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده این حوزه را ۳۶ نفر عنوان کرد و گفت: با انصراف پنج نفر از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرمان و راور این تعداد به ۳۱ نفر رسیده است.

فرماندار کرمان تصریح کرد: در این دوره ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم در امر انتخابات حوزه کرمان و راور دخیل هستند.

وی خواستار حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای شد و افزود: ملت ایران به خوبی می دانند که حضور آنها در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

توحیدی تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات قدرت دیپلماسی و چانه زنی و اثبات حقانیت نظام در دنیا را افزایش می دهد.

فرماندار کرمان یادآور شد: مردم ایران اسلامی از بدو انقلاب همواره حضوری باشکوه در صحنه های مختلف داشته اند و همانگونه که در ۲۲ بهمن امسال حماسه آفرینی کردند در هفتم اسفندماه نیز حماسه سیاسی بی نظیری را خلق خواهند کرد.

نظر شما