شناسهٔ خبر: 11305446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صدر:ائتلاف های انتخابات محور گروه های سیاسی را به سمت سهمیه بندی می برد

تهران- ایرنا- نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از خلاهای جدی عرصه سیاسی کشور را نبود احزاب کارآمد دانست و گفت: ائتلاف های 'انتخابات محور' گروه های سیاسی را در بلندمدت به جای ' برنامه محوری' به سمت ' سهمیه بندی' سوق خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، شهاب الدین صدر در جمع تعدادی از مردم تهران به اجرای برجام اشاره کرد و افزود: پس از برجام باید مراقل نفوذ دشمن باشیم چرا که نفوذ دارای اشکال مختلف سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و امنیتی است.
نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری را شخص دوم مملکت دانست و گفت: رییس جمهوری تنها مجری قانون اساسی است و تئوری پردازی و تحلیل گفتمان جزو وظایف رییس جمهورها نیست.
صدر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی اظهارداشت: پس از پایان رقابت های انتخاباتی ، همه نامزدهای انتخابات می بایست به رای مردم احترام گذارند و به قانون تمکین کنند.
وی ادامه داد: حضور طیف های سیاسی مختلف که اعتقاد کامل به قانون ، نظام و رهبری داشته باشند، سبب ظرفیت سازی بیشتر برای انقلاب شده و مشارکت مردم را افزایش خواهد داد.
نامزد انتخابات مجلس با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری ، انقلاب و نظام را بیمه می کند، اظهارداشت: در سایه وحدت و یکپارچگی مردم ، گروه های سیاسی ، قوای سه گانه و سرلوحه قراردادن بیانات رهبر معظم انقلاب مشکلات کشور و مردم حل خواهد شد.
وی همچنین با بیان اینکه در قانون اساسی چیزی تحت عنوان شورای رهبری وجود ندارد و این مقوله نه منطقی است و نه عقلانی افزود: افرادی که این مسایل را طرح می کنند آب در اسیاب دشمنان نظام می ریزند.
تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از ساعت 8 صبح فردا- پنج شنبه- پایان می یابد و دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در هفتم اسفندماه برگزار می شود.
سیام*9254**1429

نظر شما