شناسهٔ خبر: 11301971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: 80 شعبه در گیلانغرب آرای مردم را جمع آوری می کنند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار گیلانغرب گفت: در انتخابات هفتم اسفند ماه 80 شعبه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

کرم محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد شعب اخذ رای 22 شعبه ثابت شهری و روستایی و 58 شعبه نیز بصورت سیار در سطح 208 روستای شش دهستان تابعه در بخش های گواور و مرکزی این شهرستان مستقر خواهند شد.
وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در این شهرستان اتخاذ و نیازسنجی لازم برای تامین امکانات مورد نیاز انجام شد و زمینه برای خلق حماسه مردم گیلانغرب در انتخابات هفتم اسفندماه فراهم است.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب اظهارداشت: در مجموع یک هزار و 200 نفر شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و خدماتی کار برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در این شهرستان برعهده دارند.
محمدی اظهارکرد: مجموعه شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند آماده هستند و به طور یقین شاهد حماسه حضور قشرهای مختلف مردم گیلانغرب در روز هفتم اسفندماه خواهیم بود.
فرماندار گیلانغرب اضافه کرد که تاکنون تخلف قابل توجهی از سوی نامزدهای انتخاباتی و یا طرفداران آنها در این شهرستان صورت نگرفته است و شور و نشاط انتخاباتی نیز در بین نامزدها و هواداران آنها ادعایی بر مشارکت قشرهای مختلف مردم برای حماسه آفرینی هفتم اسفند ماه است.
محمدی همچنین از تحویل 55 هزار تعرفه رای نیز برای مشارکت مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: در صورت نیاز در روز رای گیری تعرفه بیشتری از استان دریافت خواهیم شد.
وی افزود: مردم گیلانغرب که حضورشان در عرصه های مختلف به ویژه در هشت سال دفاع مقدس پررنگ بوده است بی شک در روز هفتم اسفند ماه با حضور گسترده در پای صندوق های رای بار دیگر ولایتمداری و عشق خود را به میهمن اسلامی به اثبات می رسانند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند ماه امسال در مرکز حوزه انتخابیه قصرشیرین برگزار می شود.
در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب مردم از بین 12 نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فقط مجاز به انتخاب یک نفر بعنوان نماینده هستند بنابراین رقابت برای جلب آرای مردم در این حوزه انتخابیه همچون سایر مناطق کشور بشدت از سوی نامزدها انجام می شود.
در مجموع سه هزار و500 نفر از عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بیش از 190 شعبه اخذ رای در قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را برعهده دارند.
در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب از مجموع جمعیت حدود 220 هزار نفری این شهرستان ها 125 هزار نفر واجد شرایط رای هستند.
گیلانغرب بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد.
7079/3012/8066

نظر شما